Pracownik HiPo na wagę złota
Przez ostatnią dekadę firma SHL zbierała i analizowała dane obejmujące ponad 6,6 milionów rekordów w swojej […]
Trzy rodzaje testów językowych:
Ocena języka mówionego ze wsparciem AI
W pełni zautomatyzowana ocena
W pełni zautomatyzowana ocena znajomości języka, gdzie wyniki dostarczane są przy użyciu europejskiej skali kompetencji językowych CEFR. Posiada wysoką korelację z ocenami dokonywanymi przez specjalistów.
Ocena ze wsparciem AI
Test SVAR używa zaawansowanej AI rozpoznającej mowę, by ocenić wymowę, płynność mówienia, gramatykę, aktywne słuchanie i rozumienie języka.
Test przyjazny kandydatowi
Krótki, 12-15 minutowy test dostępny jest na wielu urządzeniach – zarówno stacjonarnych, jak i mobilnych.
Dostępne dla różnych języków
SVAR jest dostępny dla języków: angielskiego, hiszpańskiego, francuskiego
Ocena języka pisanego ze wsparciem AI
W pełni zautomatyzowana ocena
Automatycznie ocenia pisanie wypracowań lub maili w kontekście biznesowym. Dostarcza wyniki zgodne z europejską skalą kompetencji językowych CEFR. Posiada wysoką korelację z ocenami dokonywanymi przez specjalistów.
Ocena ze wsparciem AI
AI ocenia jakość treści, gramatykę oraz e-mailową etykietę biznesową.
Szczegółowe raportowanie
Raport zwraca uwagę na wiele typów błędów oraz sugeruje ich poprawę.
Różne warianty
Do oceny umiejętności języka pisanego możemy użyć WriteX Essay oraz WriteX Email. WriteX Email posiada specyficzne wersje związane ze stanowiskami menedżerskimi, sprzedażowymi, obsługą klienta.
Test adaptacyjny
Test bazujący na metodologii IRT (ang. Item Response Theory), dostosowujący się do poziomu umiejętności kandydata, sprawnie ocenia rozumienie języka obcego.
Wszechstronna ocena
Ocenia znajomość gramatyki, słownictwa oraz rozumienia tekstu
Dostępność językowa
Dostępne dla języka angielskiego.
Dzięki narzędziu WriteX od SHL Polska zweryfikujesz umiejętności językowe swoich pracowników w zakresie pisania tekstów biznesowych i oficjalnych maili w języku obcym. W ten sposób poznasz słabe i mocne strony zespołu oraz zidentyfikujesz obszary wymagające dodatkowej pracy czy szkoleń. Kompetencje językowe doskonalone w taki sposób przyniosą wymierne korzyści nie tylko Twoim pracownikom, ale także Twojemu przedsiębiorstwu.
WriteX to innowacyjne narzędzie wykorzystujące technologię AI do oceny treści pod kątem gramatyki, słownictwa, ogólnej jakości, a także stosowanej etykiety biznesowej. Teksty i maile tworzone przez Twoich pracowników są automatycznie oceniane przez sztuczną inteligencję, zgodnie z europejską skalą kompetencji językowych CEFR, dlatego nie musisz angażować specjalisty do sprawdzania testów.
Wyniki testów możesz poznać od razu po ich zakończeniu. Otrzymasz szczegółowy raport z wynikami i oceną każdego Twojego pracownika, ze wskazaniem mocnych stron oraz obszarów, które wymagają poprawy.
Skorzystaj z narzędzia WriteX do oceny umiejętności językowych i przekonaj się, jak inwestycja w rozwój kompetencji językowych pracowników może przełożyć się na sukces Twojego biznesu.
Testy kompetencji językowych w SHL to innowacyjne narzędzia oparte na technologii AI, które zostały zaprojektowane w celu efektywnej i obiektywnej oceny umiejętności językowych pracowników oraz kandydatów. Takie narzędzie jest szczególnie polecane firmom, które działają globalnie i stawiają na międzynarodową współpracę. Ocena dotyczy znajomości różnych języków, m.in. angielskiego, hiszpańskiego i francuskiego.
Najważniejsze korzyści i możliwości z zastosowania testów kompetencji językowych to:
CEFR (Common European Framework of Reference for Languages) to międzynarodowy 6-stopniowy system oceny znajomości języka obcego z uwzględnieniem umiejętności czytania, pisania, słuchania i mówienia. Skala znana jest również pod polską nazwą Europejskiego Systemu Opisu Kształcenia Językowego.
Wyróżnia się następujące poziomy umiejętności językowych:
Testy językowe dostępne w ofercie SHL Polska są oceniane przez algorytmy sztucznej inteligencji w sposób obiektywny zgodnie z europejską skalą kompetencji językowych CEFR. Dzięki zastosowaniu nowoczesnej technologii, wyniki testów przeprowadzonych wśród kandydatów i pracowników są dostępne od razu po ich zakończeniu. Przedsiębiorca, pracownik działu HR lub rekruter otrzymuje szczegółowy raport wraz ze wskazaniem mocnych stron oraz opisem ewentualnych obszarów wymagających poprawy. Testy służą zarówno ocenie poziomu znajomości wybranego języka obcego, jak również mogą być wykorzystane podczas monitorowania postępów w nauce wśród pracowników wysyłanych na firmowe szkolenia.
https://shl.com.pl/doradztwo-hr/feedback-360/ – rozbudowa
Feedback 360 stopni to innowacyjne narzędzie służące kompleksowej ocenie umiejętności pracowników, w tym głównie liderów, menedżerów i kierowników. Jego głównym założeniem jest zbieranie informacji zwrotnych z różnych źródeł, m.in. od przełożonych, współpracowników, podwładnych, klientów oraz samych osób poddawanych szczegółowej ocenie. Wszystkie informacje i opinie są przekazywane w sposób anonimowy, co sprzyja otwartości i szczerości.
Tak wszechstronne podejście pozwala uzyskać całościowy obraz kompetencji i zachowań pracownika, dzięki czemu otrzymany feedback jest bardziej obiektywny, sprawiedliwy i wiarygodny. Feedback 360 służy przede wszystkim do identyfikacji mocnych i słabych stron pracowników, dzięki czemu firma może w odpowiedni sposób zaplanować indywidualne ścieżki rozwojowe dla każdej z ocenianych osób. Narzędzie może również okazać się pomocne w budowaniu kultury feedbacku i zrozumieniu, iż taka forma oceny absolutnie nie ma służyć krytyce, a przeciwnie — ma wpłynąć na rozwój osobisty pracowników i zwiększyć efektywność całego zespołu.
Przeprowadzenie oceny z zastosowaniem innowacyjnego narzędzia Feedback 360 to kluczowy krok dla rozwoju zarówno pracownika, jak i całego przedsiębiorstwa. Pracownicy otrzymują informację zwrotną na temat swoich umiejętności zawodowych i interpersonalnych. Feedback uwzględnia opinie przełożonych, podwładnych i współpracowników, a także obsługiwanych na co dzień klientów. Uzyskany wynik zostaje przedstawiony w formie szczegółowego raportu z opisem mocnych i słabych stron pracownika poddawanego ocenie.
Otrzymane informacje, szczególnie te dotyczące słabych stron pozwalają firmom na lepsze zaplanowanie ścieżek rozwojowych z dopasowaniem odpowiednich szkoleń i kursów do indywidualnych potrzeb każdego z pracowników. Inwestycja w szkolenia, dzięki danym z Feedback 360 stanie się efektywna i opłacalna dla przedsiębiorstwa. Skupienie się na obszarach wymagających poprawy i rozwoju wpłynie pozytywnie na efektywność i satysfakcję z pracy, co w dłużej perspektywie przyniesie również korzyść całej organizacji.
Skontaktuj się z nami, by uzyskać więcej informacji.
Testy oceniające poziom umiejętności programistycznych (różne języki kodowania).
Przez ostatnią dekadę firma SHL zbierała i analizowała dane obejmujące ponad 6,6 milionów rekordów w swojej […]
Intuicyjnie odpowiemy zapewne na to pytanie przecząco. Osoby realizujące działania na wysokim poziomie i osiągające wysokie wyniki, […]
Aktualnym wyzwaniem dla specjalistów HR jest precyzyjny wybór narzędzi psychometrycznych wspierających decyzje personalne […]
Stojąc przed koniecznością podejmowania lepszych i trafniejszych decyzji dotyczących talentów, Kärcher zwrócił się do SHL o pomoc […]
Microsoft China korzysta z testów SHL do szybszego i bardziej efektywnego rekrutowania najlepszych absolwentów.
Skontaktuj się z nami, by uzyskać więcej informacji.
Zadzwoń lub napisz 22 509 50 20