Trzy rodzaje testów językowych:

  • SVAR – Ocena języka mówionego
    Ocenia umiejętności mówionego języka obcego ze wsparciem AI. Ocenia wymowę, płynność, aktywne słuchanie, gramatykę i słownictwo.
  • WriteX – Ocena języka pisanego
    Automatycznie ocenia wypracowania pisemne bądź emaile. AI ocenia jakość treści, gramatykę oraz e-mailową etykietę biznesową.
  • Ocena rozumienia języka obcego
    Adaptacyjny test do ogólnej oceny rozumienia języka obcego.

SVAR

Ocena języka mówionego ze wsparciem AI

Step 1

W pełni zautomatyzowana ocena

W pełni zautomatyzowana ocena znajomości języka, gdzie wyniki dostarczane są przy użyciu europejskiej skali kompetencji językowych CEFR. Posiada wysoką korelację z ocenami dokonywanymi przez specjalistów.

Step 2

Ocena ze wsparciem AI

Test SVAR używa zaawansowanej AI rozpoznającej mowę, by ocenić wymowę, płynność mówienia, gramatykę, aktywne słuchanie i rozumienie języka.

Step 3

Test przyjazny kandydatowi

Krótki, 12-15 minutowy test dostępny jest na wielu urządzeniach – zarówno stacjonarnych, jak i mobilnych.

Step 4

Dostępne dla różnych języków

SVAR jest dostępny dla języków: angielskiego, hiszpańskiego, francuskiego

WriteX

Ocena języka pisanego ze wsparciem AI

Step 1

W pełni zautomatyzowana ocena

Automatycznie ocenia pisanie wypracowań lub maili w kontekście biznesowym. Dostarcza wyniki zgodne z europejską skalą kompetencji językowych CEFR. Posiada wysoką korelację z ocenami dokonywanymi przez specjalistów.

Step 2

Ocena ze wsparciem AI

AI ocenia jakość treści, gramatykę oraz e-mailową etykietę biznesową.

Step 3

Szczegółowe raportowanie

Raport zwraca uwagę na wiele typów błędów oraz sugeruje ich poprawę.

Step 4

Różne warianty

Do oceny umiejętności języka pisanego możemy użyć WriteX Essay oraz WriteX Email. WriteX Email posiada specyficzne wersje związane ze stanowiskami menedżerskimi, sprzedażowymi, obsługą klienta.

Rozumienie języka obcego

Step 1

Test adaptacyjny

Test bazujący na metodologii IRT (ang. Item Response Theory), dostosowujący się do poziomu umiejętności kandydata, sprawnie ocenia rozumienie języka obcego.

Step 2

Wszechstronna ocena

Ocenia znajomość gramatyki, słownictwa oraz rozumienia tekstu

Step 3

Dostępność językowa

Dostępne dla języka angielskiego.

Nowa jakość w tworzeniu tekstów – WriteX dla Twojej firmy

Dzięki narzędziu WriteX od SHL Polska zweryfikujesz umiejętności językowe swoich pracowników w zakresie pisania tekstów biznesowych i oficjalnych maili w języku obcym. W ten sposób poznasz słabe i mocne strony zespołu oraz zidentyfikujesz obszary wymagające dodatkowej pracy czy szkoleń. Kompetencje językowe doskonalone w taki sposób przyniosą wymierne korzyści nie tylko Twoim pracownikom, ale także Twojemu przedsiębiorstwu.

WriteX to innowacyjne narzędzie wykorzystujące technologię AI do oceny treści pod kątem gramatyki, słownictwa, ogólnej jakości, a także stosowanej etykiety biznesowej. Teksty i maile tworzone przez Twoich pracowników są automatycznie oceniane przez sztuczną inteligencję, zgodnie z europejską skalą kompetencji językowych CEFR, dlatego nie musisz angażować specjalisty do sprawdzania testów.

Wyniki testów możesz poznać od razu po ich zakończeniu. Otrzymasz szczegółowy raport z wynikami i oceną każdego Twojego pracownika, ze wskazaniem mocnych stron oraz obszarów, które wymagają poprawy.

Skorzystaj z narzędzia WriteX do oceny umiejętności językowych i przekonaj się, jak inwestycja w rozwój kompetencji językowych pracowników może przełożyć się na sukces Twojego biznesu.

Testy kompetencji językowych w SHL

Testy kompetencji językowych w SHL to innowacyjne narzędzia oparte na technologii AI, które zostały zaprojektowane w celu efektywnej i obiektywnej oceny umiejętności językowych pracowników oraz kandydatów. Takie narzędzie jest szczególnie polecane firmom, które działają globalnie i stawiają na międzynarodową współpracę. Ocena dotyczy znajomości różnych języków, m.in. angielskiego, hiszpańskiego i francuskiego.

Najważniejsze korzyści i możliwości z zastosowania testów kompetencji językowych to:

  • szybka identyfikacja kandydatów, posiadających odpowiednie umiejętności językowe dla określonego stanowiska,
  • efektywne planowanie rozwoju kompetencji językowych pracowników poprzez dobór odpowiednich szkoleń (dopasowanych indywidualnie do poziomu znajomości języka obcego),
  • zatrudnienie wykwalifikowanych pracowników z dobrą znajomością języków obcych sprzyja rozwojowi firmy na rynkach międzynarodowych,
  • zyskanie przewagi konkurencyjnej,
  • udoskonalenie i podniesienie jakości obsługi zagranicznych klientów i partnerów biznesowych.

Skala CEFR – co to jest?

CEFR (Common European Framework of Reference for Languages) to międzynarodowy 6-stopniowy system oceny znajomości języka obcego z uwzględnieniem umiejętności czytania, pisania, słuchania i mówienia. Skala znana jest również pod polską nazwą Europejskiego Systemu Opisu Kształcenia Językowego.

 

Wyróżnia się następujące poziomy umiejętności językowych:

  • początkujący A1-A2,
  • średniozaawansowany B1-B2,
  • zaawansowany C1-C2.

Testy językowe dostępne w ofercie SHL Polska są oceniane przez algorytmy sztucznej inteligencji w sposób obiektywny zgodnie z europejską skalą kompetencji językowych CEFR. Dzięki zastosowaniu nowoczesnej technologii, wyniki testów przeprowadzonych wśród kandydatów i pracowników są dostępne od razu po ich zakończeniu. Przedsiębiorca, pracownik działu HR lub rekruter otrzymuje szczegółowy raport wraz ze wskazaniem mocnych stron oraz opisem ewentualnych obszarów wymagających poprawy. Testy służą zarówno ocenie poziomu znajomości wybranego języka obcego, jak również mogą być wykorzystane podczas monitorowania postępów w nauce wśród pracowników wysyłanych na firmowe szkolenia.

https://shl.com.pl/doradztwo-hr/feedback-360/ – rozbudowa

360 Feedback z SHL

Feedback 360 stopni to innowacyjne narzędzie służące kompleksowej ocenie umiejętności pracowników, w tym głównie liderów, menedżerów i kierowników. Jego głównym założeniem jest zbieranie informacji zwrotnych z różnych źródeł, m.in. od przełożonych, współpracowników, podwładnych, klientów oraz samych osób poddawanych szczegółowej ocenie. Wszystkie informacje i opinie są przekazywane w sposób anonimowy, co sprzyja otwartości i szczerości.

Tak wszechstronne podejście pozwala uzyskać całościowy obraz kompetencji i zachowań pracownika, dzięki czemu otrzymany feedback jest bardziej obiektywny, sprawiedliwy i wiarygodny. Feedback 360 służy przede wszystkim do identyfikacji mocnych i słabych stron pracowników, dzięki czemu firma może w odpowiedni sposób zaplanować indywidualne ścieżki rozwojowe dla każdej z ocenianych osób. Narzędzie może również okazać się pomocne w budowaniu kultury feedbacku i zrozumieniu, iż taka forma oceny absolutnie nie ma służyć krytyce, a przeciwnie — ma wpłynąć na rozwój osobisty pracowników i zwiększyć efektywność całego zespołu.

Obszary do rozwoju pracownika z SHL

Przeprowadzenie oceny z zastosowaniem innowacyjnego narzędzia Feedback 360 to kluczowy krok dla rozwoju zarówno pracownika, jak i całego przedsiębiorstwa. Pracownicy otrzymują informację zwrotną na temat swoich umiejętności zawodowych i interpersonalnych. Feedback uwzględnia opinie przełożonych, podwładnych i współpracowników, a także obsługiwanych na co dzień klientów. Uzyskany wynik zostaje przedstawiony w formie szczegółowego raportu z opisem mocnych i słabych stron pracownika poddawanego ocenie.

Otrzymane informacje, szczególnie te dotyczące słabych stron pozwalają firmom na lepsze zaplanowanie ścieżek rozwojowych z dopasowaniem odpowiednich szkoleń i kursów do indywidualnych potrzeb każdego z pracowników. Inwestycja w szkolenia, dzięki danym z Feedback 360 stanie się efektywna i opłacalna dla przedsiębiorstwa. Skupienie się na obszarach wymagających poprawy i rozwoju wpłynie pozytywnie na efektywność i satysfakcję z pracy, co w dłużej perspektywie przyniesie również korzyść całej organizacji.

Dots Dots

Zapytaj o szczegóły

Skontaktuj się z nami, by uzyskać więcej informacji.

Zobacz pozostałe testy zdolności

Testy programistyczne

Testy oceniające poziom umiejętności programistycznych (różne języki kodowania).

Zobacz

Zobacz co mówią o nas klienci

Piotr Klonowski Compensation Manager

Kompania Piwowarska S.A

Quote „Już od roku 2000 współpracujemy z firmą SHL Polska w zakresie narzędzi usprawniających zarządzanie Talentem w organizacji. Dzięki oferowanym przez SHL usługom poprawiliśmy skuteczność prowadzonych procesów rekrutacyjnych oraz zyskaliśmy nowe możliwości w określaniu priorytetów rozwojowych dla naszych pracowników. (…) Jesteśmy przekonani, że każda firma znajdzie w ofercie SHL usługi i narzędzia, które pomogą jej w bardziej efektywnej realizacji procesów związanych z ludźmi.”

Magdalena Graczyk HR Generalist

Umicore Autocat Poland Sp. z o.o.

Quote „Firma SHL jest wiodącym partnerem firmy Umicore w zakresie wsparcia usług HR. W bieżącym roku mieliśmy przyjemność współpracować z firmą SHL w zakresie przeprowadzenia sesji Assessment Center dla Pracowników naszej firmy. Na szczególną uwagę zasługują rzetelne podejście (…), fachowe przygotowanie raportów po badaniu a także stałe wsparcie przedstawiciela firmy na każdym etapie organizacji. Firma SHL wykonała usługę z dużym zaangażowaniem, prezentując przy tym wysoki profesjonalizm, co spowodowało, że badanie kompetencji odbyło się na najwyższym poziomie.”

Urszula Niewiadomska St. Specjalista ds. Personalnych / Dział Rekrutacji i Rozwoju Talentów

Makro Cash and Carry

Quote „Firma SHL Polska jest naszym partnerem, z którym współpracujemy od wielu lat w zakresie wykorzystywania testów w procesach rekrutacyjnych. Testy z oferty SHL są cennym narzędziem rekrutacyjnym wspierającym nasze decyzje selekcyjne na stanowiska wymagające szczególnych umiejętności analitycznych. (…). Z przyjemnością polecamy SHL Polska jako wiarygodnego Partnera.”
Big wheel Small wheel Ponad
Star Star Star Star Star
przeszkolonych pracowników firm różnych branż

Warto przeczytać

Artykuły

Pracownik HiPo na wagę złota

Przez ostatnią dekadę firma SHL zbierała i analizowała dane obejmujące ponad 6,6 milionów rekordów w swojej […]

Artykuły

High Performers = High Potentials?

Intuicyjnie odpowiemy zapewne na to pytanie przecząco. Osoby realizujące działania na wysokim poziomie i osiągające wysokie wyniki, […]

Artykuły

Testy i kwestionariusze nadal integralną częścią procesów HR

Aktualnym wyzwaniem dla specjalistów HR jest precyzyjny wybór narzędzi psychometrycznych wspierających decyzje personalne […]

Zobacz wszystkie

Sukcesy Klientów

Kärcher standaryzuje globalne procesy HR, by zapewnić wysokiej jakości rekrutację i rozwój.

Stojąc przed koniecznością podejmowania lepszych i trafniejszych decyzji dotyczących talentów, Kärcher zwrócił się do SHL o pomoc […]

Microsoft China zatrudnia najlepszych kandydatów na rynku

Microsoft China korzysta z testów SHL do szybszego i bardziej efektywnego rekrutowania najlepszych absolwentów.

Zobacz więcej realizacji
Dots

Dołącz do grona naszych klientów

Skontaktuj się z nami, by uzyskać więcej informacji.

Zadzwoń lub napisz 22 509 50 20
2

    Proszę o zaznaczenie zgody.