

AI w rekrutacji – jakie zagrożenia niesie i jak im zapobiegać?
Sztuczna inteligencja staje się kluczowym narzędziem w procesach rekrutacyjnych. Automatyzacja wstępnej selekcji kandydatów, analiza […]
Glaxo Smith Kline (GSK) pomyślnie reorganizuje regionalne działy sprzedaży przy współpracy z SHL.
Susanna Grundstrom, Project Manager w GSK
„Co zaskakujące, menedżerowie nie mieli wielu wątpliwości co do wyboru odpowiednich kandydatów do swoich działów. Nauczyli się koncentrować na wymaganych kompetencjach i udało im się spojrzeć inaczej na osoby, które często znali osobiście.”
Jak to bywa w przypadku wielu reorganizacji, część dotychczasowych pracowników firmy nie odnalazła się w nowej strukturze organizacyjnej i zdecydowała się na opuszczenie GSK. „Część osób podchodziła bardzo sceptycznie do wykorzystania narzędzi psychometrycznych jako części procesu, ale zauważyliśmy, że były one pozytywnym doświadczeniem dla ludzi, którzy je wykonali, a konsultanci SHL dawali i nauczyli nas dawać feedback w bardzo profesjonalny sposób, który rozwiał wszelkie wątpliwości”- powiedziała Susanna Grundstrom, Project Manager w GSK.
Cały projekt został ukończony w przeciągu czterech tygodni dzięki ciężkiej pracy ludzi z działu HR oraz zaangażowaniu menadżerów i całego zespołu projektowego.
„Projekt poprawił relacje i porozumienie pomiędzy ludźmi z HR i kierownictwem liniowym. Dział HR stał się strategicznym partnerem dla biznesu i jest w stanie lepiej zarządzać zasobami ludzkimi. Atmosfera i motywacja wśród nowo wybranych pracowników jest bardzo dobra co pokazuje, że znaleźliśmy odpowiednich ludzi na nowe stanowiska, a proces zakończył się sukcesem”- podsumowuje Susanna.
Sztuczna inteligencja staje się kluczowym narzędziem w procesach rekrutacyjnych. Automatyzacja wstępnej selekcji kandydatów, analiza […]
Jakie supermoce czyli umiejętności będą kluczowe do osiągnięcia sukcesu zawodowego w przyszłości? Czy sztuczna inteligencja nas […]
Czy sztuczna inteligencja nas odczłowieczy? Jakie umiejętności zyskują na wartości i będą miały wpływ na efektywność pracy […]